
9 maja oficjalnie podpisano umowę na realizację zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Milówka”. To kluczowy krok w kierunku poprawy efektywności energetycznej obiektu, co przyniesie korzyści zarówno środowisku, jak i lokalnej społeczności.
W uroczystości wzięli udział: Wójt Gminy Milówka – Pan Krzysztof Kamiński, Skarbnik Gminy – Pan Andrzej Grzegorzek, Sekretarz Gminy – Pan Krzysztof Białożyt, Inspektor Nadzoru Budowlanego – Pan Marek Miciak oraz wykonawca inwestycji – Firma Usługi Ogólnobudowlane reprezentowana przez Pana Mirosława Górala. Obecni byli także pracownicy Urzędu Gminy Milówka, którzy aktywnie wspierają ten projekt.
Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, priorytet Fundusze Europejskie na zielony rozwój, działanie Efektywność energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT, na lata 2021-2027.
Dzięki termomodernizacji budynek zyska nowoczesne rozwiązania sprzyjające oszczędności energii, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju gminy.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie