Reklama

Polska Kwitnie: Laureaci konkursu promującego kwietne łąki oraz ochronę środowiska - Branżowa Szkoła Specjalna I Stopnia nr 6 w Żywcu zdobywa zaszczytne drugie miejsce!

 Podsumowanie finału konkursu "Polska Kwitnie" – wyłoniono laureatów

Z wielką przyjemnością informujemy o wynikach ogólnopolskiego konkursu "Polska Kwitnie", którego uroczyste zakończenie odbyło się w wyjątkowej atmosferze. Celem konkursu było promowanie idei tworzenia kwietnych łąk oraz ochrony środowiska naturalnego. W konkursie wzięły udział szkoły z całej Polski, prezentując projekty służące zachowaniu różnorodności biologicznej oraz ochronie zapylaczy i lokalnych ekosystemów.

Wśród wyróżnionych placówek znalazła się Branżowa Szkoła Specjalna I Stopnia nr 6 w Żywcu, która zajęła zaszczytne drugie miejsce i otrzymała nagrodę w wysokości 2000 zł. Projekt szkoły w Żywcu zdobył uznanie komisji dzięki zaangażowaniu uczniów w działania proekologiczne oraz za wyjątkowy pomysł na wprowadzenie różnorodnych gatunków kwiatów na teren szkoły, co sprzyjało edukacji ekologicznej i poprawie estetyki otoczenia.

W konkursie wyróżniono także inne szkoły. Pierwsze miejsce oraz nagrodę w wysokości 3000 zł zdobył Zespół Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku, którego inicjatywa zachwyciła jury starannością w przygotowaniu kwietnych łąk i wkładem w rozwój świadomości ekologicznej młodzieży. Trzecie miejsce i nagrodę 1000 zł otrzymała Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. prof. Emilii Gierczak w Świdnicy, której projekt przyczynił się do poprawy lokalnej bioróżnorodności.

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym oraz organizatorom konkursu "Polska Kwitnie" za inspirujące inicjatywy i zaangażowanie na rzecz środowiska.

Aplikacja dzikieradio.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android .


Aplikacja na Androida

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo DzikieRadio.pl




Reklama
Wróć do