Reklama

Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Ujsołach

Wójt Gminy Ujsoły ogłosił nabór na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Ujsołach. To prestiżowa funkcja, wymagająca odpowiednich kwalifikacji oraz doświadczenia w pracy pedagogicznej i zarządzaniu placówką edukacyjną.

Kto może przystąpić do konkursu?

Kandydaci muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. dotyczącym stanowisk kierowniczych w szkołach publicznych.

Jakie dokumenty są wymagane?

Osoby zainteresowane udziałem w konkursie powinny przygotować m.in.:

- uzasadnienie kandydatury oraz koncepcję rozwoju szkoły,

- życiorys zawodowy i dokumentację potwierdzającą wymagany staż pracy,

- kopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,

- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,

- oświadczenie o niekaralności oraz pełnej zdolności do czynności prawnych.

Pełna lista wymaganych dokumentów znajduje się w ogłoszeniu dostępnym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ujsoły.

Jak złożyć swoją kandydaturę?

Oferty należy dostarczyć osobiście lub listownie do Urzędu Gminy Ujsoły do 31 marca 2025 r. do godziny 14:00. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem:
„Konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Ujsołach”.

Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Przebieg konkursu

Oceny zgłoszeń dokona komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Ujsoły. Kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.

 

Aplikacja dzikieradio.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android .


Aplikacja na Androida

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo DzikieRadio.pl




Reklama
Wróć do